SEO – Optimalizace pro vyhledávače

Optimalizace webových stránek pro kvalitní zobrazování ve fulltextovém vyhledávání je náročná a především dlouhodobá a nikdy nekončící aktivita, která se běžně označuje zkratkou SEO – Search Engine Optimization (optimalizace pro vyhledávače). Jedná se o přizpůsobení obsahu, struktury, kódu a dalších faktorů stránek tak, aby robot vyhledávače, který automaticky prochází internet a zaznamenává si jednotlivé stránky, dal dané stránce co nejlepší ohodnocení a poté ji v závislosti na klíčovém slově zobrazil na předních pozicích. Vyhledávače nevidí internetové stránky stejným způsobem jako člověk. Chcete-li být ve výsledcích hledání výše než vaše konkurence, a tak si zvýšit návštěvnost, musíte to vzít v potaz.

Ideální je, když většina návštěvníků na web přichází z vyhledávačů (Google.cz, Seznam.cz a další). Proto je kvalitní SEO nezbytným základem každého úspěšného webu. Přestože optimalizace pro vyhledávače spočívá z velké části na změnách v obsahu vašich vlastních stránek, v kvalitních a originálních textech, pokud možno co nejčastěji doplňovaných o další a další informace, doporučujeme najmout si externího konzultanta nebo mediální agenturu. SEO optimalizace je přece jen velmi rozsáhlý a dynamický obor a málokdo má prostor této činnosti věnovat dostatečný prostor.

Na optimalizaci pro vyhledávače máme u nás specialisty, kteří se neustále v tomto oboru školí. Dosahují vynikajících výsledků (viz. reference) a to dlouhodobě, což je při SEO optimalizaci velmi důležité. Nechcete přeci, aby vám optimalizace fungovala týden či měsíc? Pokud máte zájem o SEO optimalizaci, obraťte se na nás, provedeme analýzu vašich webových stránek a navrhneme vám postup. V případě tvorby nových webových stránek je v ceně kalkulace zahrnuta již základní optimalizace vašich nových webových stránek, která vám pomůže zajistit dobré pozice na Google.cz či Seznam.cz již v prvopočátku.

SEM – Marketing ve vyhledávačích

Pro zákazníka jsou v zásadě k dispozici dvě možnosti, jak na internetu nalézt nějakou webovou stránku, která by obsahovala produkty či služby, o které má zájem. Buď může použít fulltextový vyhledávač, kde se mu stránka zobrazí na základě zadání vyhledávácího dotazu ve výsledku vyhledávání nebo vstup na stránky zajistí nějaký reklamní formát. Může to být reklama zobrazená kolem výsledků prostého vyhledávání (a tomuto formátu je dáván dostatečný prostor) anebo přes katalogový vyhledávač nalezne službu ve struktuře příslušných portálů.

Na prvních místech ve vyhledávačích nemůže být každý. Obzvlášť těžké je to pro ty, kteří teprve nedávno spustili své stránky, nebo nemají kvalitní SEO optimalizaci. Skoro nemožné je to v oborech s velkou konkurencí. Význam předních umístění ve vyhledávačích podtrhují mnohé studie chování internetových uživatelů.

Katalogové vyhledávače tradičně nabízejí především paušální reklamu, tj. reklamu předplacenou na určité období. Na portálech jako jsou Seznam.cz nebo Najisto.cz můžete inzerovat například formou bannerové reklamy anebo přednostních výpisů v katalozích (tzv. sponzorované odkazy či přednostní pozice). Mnohem rychlejší a sofistikovanější je ovšem použití tzv. PPC reklamy, které se na těchto stránkách také věnujeme. PPC reklama (Pay per Click) se zobrazuje jednak kolem výsledků přirozeného vyhledávání (především se jedná o Google.cz a Seznam.cz) a dále v takzvané obsahové síti partnerských webů poskytovatelů tohoto formátu reklamy.

Naše společnost vám nabízí kompletní marketingové služby v oblasti SEM – reklamě ve vyhledávačích. Zpracujeme pro Vás návrh možných řešení a budeme vás zastupovat při jednáních s portály. Vašim jediným úkolem bude říci nám, co chcete prezentovat a jakou máte představu o umístění vaší prezentace na těchto portálech. Vše ostatní je náš úkol. Pokud máte zájem získat více informací, kontaktujte nás.

Spolupráce

Starat se o Váš nový či již zaběhnutý web není jednoduché, proč ho tedy nesvěřit do rukou profesionálů. Naši zkušení administrátoři se o Váš web postarají s maximální péčí, budou vkládat nové články a aktuality, rozšiřovat fotogalerie o nové reference či plnit web novými produkty. Samozřejmostí je analýza internetového trhu a optimalizace Vašeho webu na základě získaných poznatků.

Rozsah spolupráce je velmi variabilní, ale v každém směru veškeré tyto úkony pomáhají Vašemu webu i Vám být viditelní. Takzvaný živý web je snáze dohledatelný v internetových vyhledávačích a tím pádem je cesta k Vašim zákazníkům méně klikatá a mnohem kratší. Vaši nový zákazníci Vás nyní snáze najdou a pokud je váš web pozitivně osloví, nemusí ani hledat někoho jiného.

Základem každé firmy v 21. století jsou kvalitně zpracované, ale hlavně optimalizované a aktualizované webové stránky. Dejte se s námi do toho a buďte vidět!

Nabízíme ucelené balíčky pro správu vašeho webu, buď dlouhodobou spoluprací nebo jednotlivými zásahy (hodinová sazba).


Ceník si můžete stáhnout níže, pro invividuální spolupráci nás prosím kontaktujte.